zondag 25 januari 2015

De 25 vragen Tag

Hoi,

vandaag heb ik een leuke tag voor jullie!
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

XO




1. Heb je huisdieren?
Ja, ik en mijn vriend hebben diverse huisdieren, Cavia's, vissen en een kater.

2. Noem 3 dingen die het dichtsbij je zijn

Laptop, kaarsen en mijn mobiel
3. Hoe is het weer nu?
Het begint net donker te worden. Het is niet al te koud maar wel grijs.
4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Ja ik rij auto en ik heb wel eens een ongeluk gehad maar dat was eenzijdig en een inschattingsfout van mezelf.
5. Hoe laat was je vannochtend wakker?
11.30 hebben gisteren een feestje gehad van mijn oma die de mooie leeftijd van 90 heeft mogen bereiken.

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

vanmogen
7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Wimbledon, vanmorgen tijdens het nuttigen van mijn 'ontbijt'.
8. Wat staat er in je laatste smsje?
Ik SMS eigenlijk nooit meer. In mijn laatste appje stond: Zullen we straks even Skypen?"
9. Wat is je ringtone?
standaard ingestelde ringtone op mijn telefoon Spring of hope
10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja, in Belgiƫ, Frankrijk, Italiƫ, USA, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en nog een paar andere landen waar ik doorheen gereden ben.

11. Hou je van sushi?

Jazeker. Eet het niet vaak maar toch regelmatig.

12. Waar doe je boodschappen? 

Eigenlijk altijd bij Albert Heijn. Soms bij Lidl en Plus.
13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nee
14. Hoeveel broers en zussen heb je?
Ik heb een broertje en een zusje
15. Heb je een computer of laptop?
Laptop
16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
29.
17. Draag je een bril of lenzen?
Nee
18. Verf je je haar?
Ja. Al hou ik het niet echt bij.
19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Vandaag doe ik alleen nog maar dingen die echt moeten, het is inmiddels het eind van de middag.
20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild? 
Vanmiddag. Ik reed langs een plek die heel erg emotioneel is voor mij.
21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
Of een pizza met heel veel groenten of een pizza met zeevruchten gaat mijn voorkeur meestal naar uit.
22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Hamburger. Kaas op een hamburger vind ik zonde van het vlees.
23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Ja maar dat is alweer heel wat jaartjes geleden. Het heette de Nacht van acht. Het was op de basisschool, je raadt het al in groep 8.
24. Wat is de kleur van je ogen?
Blauw
25. Kan je het verschil proeven tussen pepsi en coca cola?
Nee, het is voor mij hetzelfde. Zelfs het verschil tussen gewoon en light van hetzelfde merk zal ik niet echt proeven tenzij ik ze direct na elkaar drink misschien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten